Just nu:

- Jag har ont i magen
- Jag måste göra någonting åt min kropp (typ superduperbanta med pulver och hela skiten)
- Jag har seriöst funderat på att sluta äta eller spy upp maten, detta måste sluta
- Jag känner att mitt självförtroende sjunker ooootroligt fort och mkt och det finns knappt kvar snart.
- Jag ska nog bara gömma mig hemma några dagar och lite till så jag kan göra något åt mig själv, kanske fettsugning
- Jag låter otroligt larvig nu men det är såhär de känns och jag är lite larvig ibland
- JAG HAR ONT I MAGEN!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Banta inte, du behöver verkligen inte det!

Du är skitvacker precis som du är!

Jag lovar dig, det är sant.

(ursäkta om jag lät beroende av dig dära, men de e the sanning!) <3

2009-08-06 @ 22:45:55
URL: http://tiildaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0