Johanna is home!

Carro och jag har myst galet på tåget.
Vi fotade väldigt många kul bilder med hennes kamera som hon ska skicka sen nån gång. Så ni får se!
Typ inget hände, världens gulligaste liten unge satt på bussen och började prata med oss! Typ afrikan ni vet, stora läppar, stora skitfina bruna ögon och bred näsa. Åh så söt hon var!
Så nu när jag kom hem skulle jag hämta min neccesär från tvättmaskinen, och då var den inte där!
Jag har hört talas om att kläder och så krymper men inte försvinner! Jag blev riktigt rädd alltså!
Men vetnivad?
Mamma hade plockat ur den och lagt den i mitt rum. Hihi.
Samma storlek som när jag stoppade in den, ren och fräsch.
Najs!
Nu ska jag sätta på mig alla kläder jag hade tänkt ha imorn så¨får vi se hur det blir!
Bild kommer, jag behöver er hjälp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0