i stort shoppingbehov

Alltså, jag vill verkligen verkligen verkligen ha nya kläder!
Jag är i stoooooort behov av nya kläder och mamma bara försöker skjuta upp det! Grr!
tur att jag fyller år snart!
Men jag behöver faktiskt kläder!
och jag pallar faktiskt inte gå runt i varendaste affär i stan igen för det har jag gjort så mkt nu och inte hittat ett piss, jag blir bara sur och grinig.
Det får bli nätshopping. Helst i veckan, jag får tjata på mamma.
Jag får liksom panik när jag kollar igenom mina kläder (vilket går supersnabbt eftersom jag knappt har några sen jag rensade).
Vet inte ens va jag ska ha imorn, åh, huuuh!
Jag får kolla vädret först.

ps. jag önskar att jag var rik, det är det jag ska bli när jag blir stor

Kommentarer
Postat av: CARRO

SVAR: yeeeeeah baby :D

hahahahha ja vet, dom pratar som bebisar xd sååååå jävla fula! hahahhahah jag dog ju åt dom!

2009-08-23 @ 19:36:23
URL: http://typcarros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0