HJÄLP!

Jag försöker bestämma vad ajg ska ha på mig imorn, för att inte behöva dampa sönder på de då!
Men, jag vet inte vilka accessoarer jag ska ha till!
Så här får ni chansen att välja åt mig!

 
1. Mörka jeans, vitt linne, svart kofta och resårskärp


2. Mörka jeans, vitt linne, svart kofta och långt halsband


3. Mörka jeans, vitt linne, svart kofta och skärp i höften (eller va man säger xD)


Eller ska jag skita i de vita linnet och köra på:

4. Mörja jeans, svart linne och grå magtröja?


Kommentarer
Postat av: I S S A

jag tycker du ska ta vitt linne med långt halsband, det såg snyggt ut !:)<3

2009-08-15 @ 10:51:46
URL: http://jagheterisabel.blogg.se/
Postat av: Anonym

alternativ 3, och ett par heels till det. Snyggt som satan.

2009-08-15 @ 16:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0