hems

Hemma efter en kväll på ung08-festen!
Kulkul vare! Ojojoj! Ville inte gå därifrån.
Har inte så mkt att berätta egentligen.
BARA ATT CARRO INTE KOMMER BÖRJA SAMMA TID SOM MIG PÅ GYMNASIET FÖRSTA DAGEN!
Jag fick panik när hon sa det, tänkte att nu måste jag gå själv, tappa bort mig och bli skolans miffo innan jag ens knappt börjat!
Men som tur var har jag Kajsa! Tack så mkt! Hon har lovat att hålla min hand, vi ska ju börja samma klass!
Gud vilken tur!
Nu sitter jag och smaskar i mig ett gott äpple, ska snart göra lite situps innan jag går och lägger mig, platt mage ni vet!
Snart har jag haft den här dieten i två veckor, bara en vecka kvar då, så ska magen vara platt, visst har den blivit mindre, men jag tvivlar på att den kommer bli platt på en vecka. Men vi får väll se!
de e mest fett på sidorna nu bara, ni vet kärlekshandtag. Ingen aning om hur jag ska få bort de!
Nu ska jag gå ner och hämta min rosa paljettkjol ur maskeradlådan och se om den går att använda fortförande, hihi!
Hejs<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0