.

Ska typ till Carro typ snart, men nu kände jag hur trött och seg jag var igen.
Vet inte egentligen om jag orkar åka iväg igen, far runt överallt hela tiden liksom.
Sover inte mkt alls heller.
Men ajg vill ha godis. Så till filjkedjan ska jag iaf.
Får se hur de blir, jag saknar Carro, vi träffas inte mkt i skolan ju.
Men känner att jag kanske bara är trött och grinig, fast kanske inte när jag fått mitt godis, hihi.
Äh skit samma! Vi ska ju bara glo film, roligare att göra de me nån än ensam.
Bara hon kan käka färdigt snart.
Haha. Näe.
Funderar på om jag ska ta cykeln eller gå. Vågar nog inte cykla hem själv sen, haha.
Jag går nog, tar bussen hem.
PRIMA!
Mitt nagellack är avskavt, det kan ju stoppa upp nått.
Och kompisar som hittar på ursäkter för att inte träffas kan också stoppa upp nått, istället för att gnälla att man aldrig träffas.
fahck yoouhh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0