8augusti2009

Tjatja tuffingar!
Jag vaknade ganska tidigt idag, vid tio kanske.
Så jag gick upp och käkade frulle då.
Sen gick jag över till grannen och solade och badade lite i deras pool, de va najs.
Ska nog gå och sola lite till nu snart.
Ikväll ska vi hem till familjen Fredlund för att fira Stefan som har fyllt 50 år.
Kulkul, inte träffat Maria på länge, saknar henne!
Funderar på att locka håret sen, de e fint, men de tar några år iofs.
Får see. Hihi. För de e ju ganska kul också.
Lite kan jag ju.
Nej vill ni veta hur man får fina lockar?
När ni har duschat så torkar ni håret noga med handduk så det bara är halvblött/fuktigt och så sätter ni upp två bullar på varsin sida om huvudet.
Spraya lite hårspray och låt det torka så ett tag, kanske 10-15 min.
Sen släpper ni ut och fluffar upp de lite med mousse om ni vill, annars kan man bara spruta i lite mer hårspray och VOILA!
Lockar.
(För finast lockar så liksom tvinna håret, inte bara kör upp de i två slarviga bullar. kan kanske visa på bild sen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0