4augusti2009

Helluhellu!
Har bara tagit det lungt idag, åkte ner till tumba en snbbis och handlade korta lösnaglar, så nu har jag finfina naglar!
Nej nu nyss så tittade jag på tv och då va de en reklam där dom sa att utskrivningen av antidepresiva (?) tabletter har ökat. Och att många ungdommar har självmordstankar. Och då tänkte jag (som alltid) "vad kan jag göra åt det här?"
Och vet ni vad jag kom på?
Jag kan inte göra så mkt annat än att sprida glädje!
Det tkr jag att alla som läser detta ska tänka på! Le, skratta, prata med folk, klä ut dig och gå ut på stan!
Sprid glädje gott folk!
För det ska jag göra nu.
Jag ska hitta nått att ta på mig sen ska jag ut och sprida glädje!
Puss på er<3

 jag tillåter er att skratta!


Kommentarer
Postat av: I S S A

du har så rätt johanna, ska börja köpa färgglada kläder så folk omkring mig blir glada haha ;)

2009-08-04 @ 19:45:04
URL: http://jagheterisabel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0