31augusti2009

Tjena snebena.
Skolan idag var som vanligt.
Åkte och övade med Steens efter skolan, frös som satan.
Hade längtat efter en stor stickad kofta hela dagen, så kommer jag dit och Erika lånar ut sin stora stickade kofta, åh så mys.
Fick en myspyskram av Linus också, jag älskar kramar!
Kom hem och käkade och gjorde en läxa. Carro kom och vi började kolla på en film.
Så fick jag reda på att svenskan skulle vara inne imorn. Skyndade mig ner till utskrivaren för att skriva ut min svenskasak. Så va såklart bläcken slut! Jag dog. Klockan va typ halv 10 och jag va verkligen inte sugen på att skriva av hela på papper.
Men så kom Oscar! Räddaren i nöden, och säger att han kan skriva ut min sak! Gulligt eller vaad! Dagens puss går till han!
Nu har Carro och jag haft fotbad och smörjt in dom med nån kräm som gör dom bebismjuka och så dom luktar mums! Värstaste fräscht alltså!
Men nu ska vi hoppa i säng, klockan står på halv sex imorn! Uscha.
Vi höres imorn snyggingar!
Förlåt för dålig uppdatering, det är bara så fullt upp med allting nu.
stor fet blöt puss från mig!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0