26augusti2009

Godmorgon gullungar!
Jag hade lite tid över så då tänkte jag skriva lite.
Idag blir det bara skola, sen åker jag nog hem direkt.
Måste göra klart min läxa också, gjorde aldrig klart den igår, men började lite smått. Sen kom Alex och sa att jag skulle göra den imorn och underhålla honom så ja, haha.
Vi har typ nån "ämnesdag" idag, heeela dagen, fattar inte riktigt vad dom menar med det. Men aa.
Jag har duschat och fixat håret och sminkat mig och klätt på mig och har liksom ändå en halvtimme kvar, men de känns skönt att inte behöva stressa. Haha.
Bytte väska idag igen, tillbaka till min lilla vita.
Men jag vill ha en svart handväska! En fin som man har liksom på axeln bara. Det står på min önskelista.
JUSTE!
När jag kommer hem sen kan jag skriva min önskelista här, hihi, så får ni se, men den är lång!
Men iaf.
Ni får ha en bra dag i regnet (eller ja, här i Tumba regnar det iaf!)
pusspåer<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0