24augusti2009

Hejsan bloggen!
Första dagen med riktiga lektioner idag, det gick väll bra. Hade iofs bara tre lektioner.
Hade kriminologi först och sen direkt efter de var det lurre, men då drog jag och Filippa ner till centrum och handlade block m.m.
Sen hade vi engelska, och sen var det håltimme, då gick vi ner i centrum igen och handlade varsin latte, JA JAG DRACK KAFFE!, och jag tyckte det var gott. Hihi! Vi satte oss i en park och typ snackade massamkt om killar och sånt, hihi, myspys.
Sen hade vi spanska och sen slutade vi.
Då tog jag bussen direkt till slagsta och Steens! Kom lite försent pga värsta köer, annars gick de finfint.
Jag har varit superglad typ hela dagen, vet inte riktigt varför, men det är ju bra!
Imornkväll är det första sånglektionen efter sommaren, åh längtar! Men jag kommer typ inte få sjunga, kommer typ bara bestämma tid och plats och shit, det kan ta sig.
Jag vill sjungasjungasjunga!
Åh jag känner mig så himla taggad.
Puss på det!
Nu ska jag välja kläder efter väder till imorn!

ps. puss på han!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0