22augusti2009

Hej!
Jag är helt jätteseg och jättetrött.
Gick prima på kören igår, sen kom jag hemj och då va de kräftskiva på en gång. Det var kuligt.
Vi ungdommar satt nere i tv-rummet och kollade lite på film, mys vare!
Vi såg typ Baksmällan och Hitta Nemo, hihi, bästa.
Gick upp vid halv nio imorse och en timme senare satt jag i bilen på väg till slagsta, Steens.
Det gick bra idag också, körde igenom typ hela manuset och sådär.
Måste lära mig vart alla mina repliker ska vara bara, haha.
Ingen aning om vad jag ska göra nu, orkar inte göra så mkt, men senare ska jag ta cykeln ner till ICA och filmkedjan, film ska lämnas och Red Bull och lördagsgodis handlas. Sen blir det filmmys med mig själv!
Funderar på att ta ett bad faktiskt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ta ett bad...o bilder ;)

2009-08-22 @ 16:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0