20augusti2009

Hejsan alla!
Ni har en sur och grinig Johanna här!
Jag är inte på humör för någonting och vill bara ha typ pizza eller kebab till middag, men i brist på det kokar jag mig rejält med pasta, för jag är superhungrig.
Jag är trött som in i helvete och höll på att somna flera ggr i skolan.
Vill bara lägga mig och titta på film.
Måste damsuga och damma i rummet, sen får det faktiskt bli film!
Sovmorgon imorn, skönt! Vi ska till en park och typ köra lite lekar och tävlingar. Det blir najs.
Sen imorn åker jag hem och käkar lunch och duschar sen drar jag till Steens (kören, kommer kalla den Steens nu eftersom de e både sång och dans och teater och allt!). Sen när jag kommer hem är det kräftskiva med massa familjer här. Det blir kul.
Nu tror jag mitt vatten kokar, måste springa!
puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0