19augusti2009

Hejsan!
Nu är lilla jag hemma!
Skolan gick super! Kände inte en endaste liten kotte som började i min klass, eller förresten, en från min paralellklass, men ingen jag känner liksom! Och en tjej som jag träffat en gång för att vi har gemensamma kompisar, och vi blev typ kompisar direkt! Riktigt härlig tjej, hihi.
Det var bara 8 killar i min klass, resten tjejer, haha.
Nej men det känns faktiskt riktigt bra, trots att jag va otroligt nervös innan!
Vi hade fett lång dag för att vara första! Slutade typ 3, typ inte normalt.
Sen efter skolan drog jag och CarroBarro till grönan! Det var ju sol och allt, måste ju passa på innan dom stänger liksom.
Imorn ska vi till nån idrottshall och göra några samarbetsövningar, de är antagligen nu jag kommer skämma ut mig, huhu! Haha nej men ah, sen ska vi tillbaka till skolan och käka lurre, sen ska vi typ göra nått svenskatest bara för att se hur alla ligger till typ. Sen får vi sluta. Och då bär det av till kören! Där kommer jag vara hela eftermiddagen tills typ 7.
Nu ska jag välja kläder tills imorn.
pusshej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0