17augusti2009

Shue, jag hann inte skriva innan jag drog till stan!
Men jag är hemma nu iaf.
Handlade nya svarta jeansleggings, och letade runt efter nån fin tröja, hittade iiingen!
Dampade sönder och det slutade med att jag köpte ett svart linne från Gina Tricot som det står "Love me hate me" på.
De e najs.
Imorn ska jag upp tiiiidiiiiiigt för jag ska vara i Södertälje klockan 9 hos frissan, ska färga slingor, blonda.
Hua! Men jag måste försöka vända på dygnet så de e bra, börjar ju gymnasiet på onsdag!
Ni ba: Vad ska du gå?!
Jo serni! Jag ska gå Samhälle Betéende på Sjödalsgymnasiet i Huddinge, Det blir naijs!
Najsmajs.
Ska förbereda er på att ni inte kommer höra så mkt från mig på torsdag, fredag, lördag och söndag. Vi ska ha repdagar med kören, måste pussla ihop alla danser, alla sånger, alla repliker och ja, allt! Kläder, scener, you name it!
Konserten är ju redan den 25 september, snacka om att jag börjar få pirr i magen! Hihi, men de blir kul.

 Choklad Frapino är lätt bästaste! Finns att köpa på Espresso House.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0