12augusti2009

Godmorgon!
Eller hehe, inte morgon.
Och faktiskt så vaknade jag inte precis. Jag vaknade typ 12-1!
Har tittat på tv och dött lite i sängen, känner mig galet trött, haha.
Piggnar nog till snart, efter en dusch så är jag nog back on track!
Jag tog bort aaaalla mina lösnaglar igår, och se där! Där under håller mina riktiga naglar på att växa och bli längre, wihu!
Inte så lätt att bita på dom med lösnaglar liksom, prima.
Men iaf, de va inte de jag skulle säga egentligen. Haha.
Nej, jag ska ta bort nagellacket jag har på dom och göra nytt, vet bara inte vilken färg, hihi!
Ljusrosa, cerise eller svart. Hmm?!
Ska nog hoppa in i duchsen nu snart iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0