11augusti2009

It's a new day!
Oskar ringde och väckte oss vid 12 typ. Då gick vi upp och åt frulle, sen städade vi iordning på hennes rum.
Och vi har faktiskt hunnit med att gå ut med Milton också, hihi, Carro fick typ damp på han, stackarn. Haha näe.
Nu har hon hoppat in i duschen och sen ska jag duscha, sen drar vi in till stan.
Måste ladda min mobil också, juste. Får leta fram en laddare.
Vi somnade ifrån tv:n båda två inatt, annars brukar jag va vaken och se till så att den stängs av, haha. Carro brukar alltid somna först.
Carro har problem med att välja kläder, som vanligt, haha. Jag försöker hjälpa henne men det går ju inte så bra.
Som sagt, ung08 i stan och sen Kat DeLuna! Wihuu!
I kungsan you know.
Nu ska jag nog gå och tvätta bort gammalt smink och duscha håret om Carro e klar.
pussar<3

 puss på carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0