Vad händer axel?!

Jag sitter här typ halvt död, jag är så jävla trött, haha!
Slaggade hos Carro inatt, vi typ dog av garv flera ggr, vi var så sjukt roliga!
Haha, stackars alla dom vi snackade me på msn, men dom va typ fett tråkiga, haha.
Ja, jag kan ju säga att vi inte riktigt var normala inatt.
På kvällen så skjutsade Carros mamma oss till tumba så tog vi tåget och gick av i Huddinge där vi mötte Carros kompisar Jessica och Elin.
Jag orkar inte berätta allt, men vi hade roligt!
Vi somnade typ vid 4, men ingen av oss typ fattade hur vi kunde somna för vi va fett pigga båda två, haha.
Sen vaknade jag vid 10 men orkade inte väcka Carro så jag typ halvsov lite tills hon vaknade vid 11.
Sen vid halv 12 var vi tvungna att gå upp för jag skulle hem, blä.
Åt våfflor till frukost/lunch, mums!
Sen så städade jag, usch så tråkigt, men nödvändigt.
På torsdag kommer mormor och morfar upp från Småland för vi ska fira bror min på lördag eftersom han fyller 18 år då, grattis i förskott på han liksom!
Jag tog hem min biologibok så jag måste typ försöka plugga lite nu.
Jag finns på mobilen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0