21april2009

Men idag!
Idag har det varit en ganska bra dag!
Vi hade uppsamlingsdag i skolan, vilket betyder att man jobbar med det man ligger efter med.
Eftersom vi har nationella i matte på torsdag så fick vi repetera massa matte hela förmiddagen, mindre kul men jag och Carro satt mest och snackade med killarna, hihi.
Sen på lunchen skulle grabbsen åka moppe till Tullinge och handla glass på nått billigt ställe, så jag och Carro hängde på! Jag kan säga er att det var väldigt kallt att sitta där bakpå moppen med trasiga jeans och inga vantar! Men jag tycker mer synd om Carro som bara hade leggings på sig! Hua!
Men iaf, glassgrejjsen hade stängt så vi åkte tillbaka till skolan och hade hemkunskap i dom nya köken!
Jag, Becka och Mickis lagade Köttpiroger eller vad det hette, haha mina såg ju lite...speciella ut. Hahaha, ena såg otroligt mkt ut som en snopp, men det var faktiskt inte med mening!
Mickis och Becka ba: Men vem ska få snopp-pirogen? Jag vill inte ha den!
Jag ba: Hihi, men jag vill ha den!
Hahaha.
Sen så efter skolan drog jag och Carro hem till hemme för att plugga!
Idag var vi faktiskt riktigt duktiga!
Vi gjorde klart Biologin och skickade iväg den i ett mail till våran lärare, alltså, ingen sen inlämning på den!
Vi skulle gjort SO:n också, men så kom vi på att vi kan faktiskt ingenting av religion, så det var inte ens någon idé att försöka.
Alltså det måste finnas någon där ute som kan religion och kan tänka sig att hjälpa mig för den där saken skulle vart inne för flera veckor sen!
Jag får panik, Peter kommer dampa, jag kommer få IG, så kommer jag inte in på nått gymnasium och får gå IV!!!!
Rädda mig!


Och så lite bilder till er fina läsare! (klicka för storre bild)

  Klänning/linne jag provade på H&M igår, vill ha på skolavslutning kanske!

 Väldigt sugen på den tröjan!

 Den klänningen var väldigt söt, jag behöver ju sommarkläder, mamma kan bara inte säga nej!

 Hihi, min snopp-pirog.


Nu går jag och sover igen, hih.
Imorn ska jag och Carro in till stan och titta efter balklänning!
puzzizar<3 (som jag och carro säger)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0