Minnen med dig

Kommer du ihåg när vi satt och väntade på tåget,
det var varmt ute, vi hade inte mycket kläder på oss.
Jag berättade nånting för dig, ingenting viktigt.
Du sa sa någonting och började hålla för öronen.
Jag undrade varför du inte ville höra på det jag berättade.
Det började dåna och jag såg ett tåg komma närmre.
Det susade ordentligt i öronen när tåget åkte förbi.
Du tog till och med ena din hand och lade över mitt öra.
Bara för att skydda mig från ljudet.
Kommer du ihåg det?

Kommer du ihåg det vi sa när någonting var gott,
någonting inte riktigt lika gott som choklad, men nära på.
Det var bara du och jag som sa så.
Det var våran fras.
Ingen annans, bara våran.
Kommer du ihåg det?

Kommer du ihåg hur mycket du brukade bry dig om mig,
hur mycket du ville att jag skulle må bra.
Hur orolig du kunde bli, även för småsaker.
Att jag var tvungen att äta för du älskade mig precis som jag var.
Kommer du ihåg det?

Kommer du ihåg våran sång,
låten jag skickade till dig, vi behövde inte säga någonting,
vi visste att det var våran sång.
Den stämde precis in, det var exakt så.
So happy together.
Kommer du ihåg det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0