Offra en dag till att hjälpa mig med matten?

Roligt att allting känns som det gör!
Jag har verkligen ingen lust att gå till skolan på tisdag igen efter två veckor!
Yes people, det var två veckor sen för mig.
Fatta va jag har missat och fatta vad jag kommer få plugga arslet av mig hela jävla veckan.
Någon som har lust att hjälpa mig?
Jag fattar verkligen ingenting, jag har varit så himlans off dom senaste veckorna.
Jag har inte ens lust att träffa alla mina underbara kompisar.
Jag oroar mig för matteprovet.
Jag behöver verkligen någons hjälp!
Asså jag brukar säga att jag inte fattar nånting men då fattar jag ändå det mesta.
Men nu är det så att jag verkligenverkligenverkligen inte fattar ett skit!
Asså vi ska typ räkna procent och massa grejjer, aktier och lån och procentsänkningar och höjjningar och allt vad det är.
Jag vet ju inte ens vad en aktie är för någonting!!!


Kommentarer
Postat av: karin

ok då ska jag gå in och kika där:)

2009-04-13 @ 12:25:34
URL: http://kakkaforsse.blogg.se/
Postat av: CARRO

JAG ÄR ME OROLIG OCH VILL INTE HELLER GÅ TILL SKOLAN! UHUUHUHU :(

MEN JOOOOOOOOOOOOOOOHANNA, SKA VI TRÄFFAS IDAG? :D

<3333333

2009-04-13 @ 13:31:50
URL: http://typcarros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0