OBS! Skulle laddats upp igår!

Åh, bästa natten me bästis<3
Vi sov i Carros mormors lilla lägenhet eftersom hon var i spanien.
Det på kvällen tog vi det bara lungt, tyo kolla på tv, film och dansade runt till Britney Spears på högsta volym!
Vi letade sociala people som ville träffas men alla bangade, tråkmånsar!!
Vi kände oss inte älskade då kan jag säga er!
Haha.
Sen så fick vi så tråkigt så vi gick ut ensamna istället!
Vi tog tåget till stan och typ sen tunnelbanan mot Ropsten.
När vi satt där kom en typ 25-30 åring och satte sig bredvid oss, vi struntade i det och snackade vidare. Carro kallade någon "fitta", jag kommer inte ihåg vem eller varför och då sa han den där snubben som satt sig bredvid oss ba: "Ojojoj, vilket språk såhär på offentlig plats!"
Carro ba: "Oj, förlåt"
Sen började han snacka massa om va vi skulle säga till folk om dom var elaka eller så, hahaha vi fattade ingenting och det märktes att han inte var nykter. Sen satt två killar i sättet bredvid som va runt 18 kanske som hoppade in i samtalet, haha, det var lite trevligt.
Sen så åkte vi tillbaka till centralen och när vi gick ner ni vet typ backen ner till plattan så kommer en man springandes mot oss, vi tror att han ska springa vidare för han har brottom nånstans men istället saktar han in precis vid oss och börjar gå bredvid Carro typ asnära och typ kollar typ fett mkt på oss. Han såg helt störd ut och Carro och jag blev FETT rädda så vi vänder oss om och börjar kuta tillbaka till tunnelbanan, så kollar jag bakåt och ser att han också vänder sig om. Carro ba skriker till mig ba: HAN KOMMER!
Och jag ba: SPRINGER HAN EFTER OSS?!
Carro kollar bakåt och ja, det gör han. Vi panikar ännu mer och jag tänker att kan de inte finnas några vakter eller poliser här?
Vi typ fortsätter kuta mot tunnelbanan och Carro skriker att han springer efter oss, att han jagar oss, men ingen jävel gör nånting! Okej, det var inte så många där klockan va ju typ halv 1 men ändå liksom! Det var ju vuxna killar där men kom ba glodde.
När vi stod vid spärrarna trodde jag att det var lungt, för det satt en kille i luckan och sådär, men så typ kollar Carro mot trappan vi sprang ner för och ser att den där killen kommer efter oss. Så vi typ drar fram våra busskort och springer ner till tågen och över perrongen och upp på andra sidan.
Sen typ står vi och kollar på tunnelbanekartan typ. Så kommer två killar och frågar om vi är vilse typ, haha men det var vi ju inte.
Så typ snackade vi lite me dom och ena killen ba: "Åh ni håller handen, va gulligt, kan inte jag också få hålla handen?" *sträcka ut handen mot mig*
Jag ba: "Jorå!"
Hahaha.
Stört. Men nu orkar jag inte berätta mer för nu ska jag käka sen ska ajg och Carro ut och hitta på nått. Vi skulle egentligen på n fest me några killar vi träffa igår men de skulle typ bara vara blattar där, man ba: nja, nej tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0