Mormor och morfar<3

Ih, jag tänkte skriva igår men så blev klockan så otroligt mkt.
Så jag tänkte skriva allting nu tillexempel att jag och Carro var jättebusiga i stan igår och att min älskade mormor och morfar kommer idag.
Men såklart så kommer dom nu (hjälp jag skriver fel hela tiden) och då kan jag inte sitta här!
Idag gick jag från skolan för att gå till frissan och äntligen fick jag ordning på mitt hår!
Men det blev för många mörka slingor!
Jag vill va blondblondblond.
Men såhär känner jag alltid efter att när jag precis färgat så de blir nog bättre snaaaart.
Men nu går jag till mormor och morfar, kanse skriver sen för jag har massvis att berätta!
puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0