Malmö here I come!

Nu ska jag snart gå och duscha och raka benen och sådäär.
Imorn så ska jag och pappa åka till vårdcentralen på morgonen för jag ska ta en spruta!
Mot livmoderhalscancer, uscha, jag gillar inte sprutor, förra jag tog gjorde skitont!
Och pappa frågade mig om inte jag kunde åka själv, hallå liksom?!
Nejnej, sen så åker vi hem efter det och hämtar upp mamma sen så åker vi till Malmö!
Hihi. Jag ser inte fram emot att sitta i bilen i flera timmar men jag kan ju sova.
Sen så kommer jg ju hem på söndag igen.
Så ja, om jag inte får låna morbrors dator så blir det nog ganska tomt här i bloggen några dagar framöver här nu.
Men ni får ha det så bra sötnosar!
puss på er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0