Hjälp med religion tack?!

Nu är jag nyduschad och fin, känner mig riktigt fräsch nu!
Haha, fått bort all klor, skönt.
IMORN!
Imorn då ska jag till tandläkaren!
Mih, och eftersom allting som ska göras är klart...
Mih, hon har inte sagt nått men jag hoppas verkligen att jag får ta ut tandställningen nu!
Jag har gått och hoppats på de skitlänge, hihi.
Men jag vill inte hoppas för mkt för tänk om hon inte tar ut den.
Men då blir jag fett ledsen.
Åh.
Men ih!
Slipper iaf halva skoldagen, skönt!
Fast ändå..åhnej Carro, asså vi måste göra klart SO:n, Peter kommer dampa!
Den skulle liksom va inne INNAN påsklovet.
Ops.
Är det någon som är bra på religion eller? Asså jag fattar ingenting och liksom, åh.
Jag vet en som är bra på religion, men han finns inte till hands.
Men åh, hjälp mig någon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0