Guldkort = Lycka!

Helloj.
Äntligen fredag liksom!
Dagen har varit väldigt varm och väldigt skön och väldigt bra.
Fredagskvällen ska jag nog tillbringa i badkaret med en bok.
Mysigt värre!
Jag skulle behöva lite ny musik så tipsa mig om bra musik så e ni gulliga!
Imorn fyller bror min 18 bast, så det blir kalas med släkt och lite vänner.
Sen drar jag, Carro, Sofia och Johanna iväg till Gröna Lund!!!
Äntligen asså, som jag har längtat! Ni anar inte!
Hihi!
För CarroBarro och jag har faktiskt handlat Guldkort!
Ååhh, vi kan liksom gå dit varje dag om vi vill!
Hihi, jag är väldigt trött känner jag nu.
Vi får väll hoppas att jag inte somnar i badet, haha.
Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0