busigt i stan

Nu står mormor och mamma och lagar mat och jag orkar inte kolla på så ja kan ju skriva lite om igår!
Efter skolan åkte Carro och jag in till stan för vi skulle leta balklänningar.
Men varken hon eller jag hitta nån. Jag kommer aldrig hitta nån! Mih!
Men iaf, vi hade åkt tunnelbana och gick av på centralen å där finns de ju ett lååååååååååååångt rullband som man kan stå på istället ör att gå ni vet. Hihi.
Så vi typ åkte där, sen när vi va halvägs så kom en stoppknapp och Carro ba: tryck där!
Jag ba: neh, alla kommer få damp på mig! Haha.
Sen när vi va framme och hade åkt hela den dära långa så gick vi till de andra rullbandet som gick åt andra hållet där de va typ massa folk och Carro ba: tryck här!
Och sen när de va typ massa folk på bandet och lite folk runt om kring tryckte jag där å hela rullbandet ba saktade in och stannade, hahahaha, Carro ba sprang iväg och jag typ sprang efter och båda asgarvade!
Haha vi är så töntiga ibland!
Vi va helt knäppa igår, jag vet inte vad som hade gjort oss så! Haha.
Men aa, jag orkar inte berätta mer egentligen.
Jag ska nog gå och kolla lite på mamma och mormor iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0