6april2009

Idag var man i stan med Carro och Nattis, mycket mys.
Nattis har btw skaffat blogg nu äntligen! Alla kollar in Nattis blogg!
Jag handlade finfina solglasögon och ett långt svart linne.
Det behövdes!
Sen åkte vi till Gröna Lund knäppa som vi är och stod och suktade lite!
Hihi.
Sen tog vi båten till typ Gamla stan.
Och när vi går där i solen på väg till tunnelbanan så ser vi ingen mindre än Peter Siepen!
Så sjukt ballt asså!
Sen så satt vi i solen på kanten till fontänen på sergel och fotade en massa finfina bilder.
Men Carro kan inte skicka dom till mig för hon ORKAR inte!!!
Fett elakt, jag ska tjata lite till.
Jag laddade ner en film igår (jag vet, jag vågar!) som jag nog ska titta på nu snart.
puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0