15april2009

Idag blev jag äntligen klar med min väska, den blev otroligt ful och misslyckad, haha!
Kommer inte använda den.
I slutet när varken jag eller Carro hade nått att göra så flamsade vi runt, jag skrattade sjukt mkt!
Haha, vi gick in i förrådet för att kolla tyger så ba började det knacka från en dörr där inne och jag ba knackade tillbaka så ba fortsatte den på andra sidan knacka och jag knackade hela tiden tillbaka, vi typ dog av garv.
Sen la vi oss i mörkret där inne på några typ bommuls korvar, haha, Carro skulle filma men jag vette fan hur lyckat det blev.
Sen precis innan vi skulle sluta satte jag och Carro oss i "omklädningsrummet" och tog lite egofoton så hör vi utifrån att min lärare frågar efter mig och jag ba: Scchh Carro!
Sen ba kommer hon och öppnar där och jag ba: Tittut!
Hahahah, det var lite kul.
Sen hade vi ingen NO, våran lärare bara snackade om något jag inte kommer ihåg, hihi.
Sen vare lunch och sen skulle vi åka till badet.
När vi skulle gå från skolan så frågar några i min klass ba: När börjar vi?
Jag ba: asså, vi ska va där 12, men man måste typ ta kvart överbussen annars hinner man inte...
Carro ba: men smart att säga nu kommer ju dom hänga efter oss! (dom är inte så coola om man säger så, haha)
Så när vi sitter vid bussen så kommer dom och typ börjar snacka me oss.
Carro blir fett dryg och ba: Men ni kan ju inte komma hit och tro att ni kan åka buss utan busskort era mongon!
Hahahaha, Carro du är så söt när du blir sur<3
Badet gick väll ganska bra, jag dränkte inte Carro när jag skulle livrädda henne, hahaha, men nästan.
Egentligen skulle vi till skolan igen efter men liksom ofta vi skulle hunnit det!
Vi måstede ju fixa håret och sminket och allting.
Så vi struntade i Peters lektion och chillade lite i bastun och sådär, mys.
När jag kom hem så typ la jag mig i sängen för att plugga, det gick riktigt bra med matten fast jag inte fick hjälp, jag har snart typ gjort klart hela kapitlet, hoppas jag kommer ihåg allt tills imorn också bara!
Sen så blev jag typ sjukt trött så jag la undan böckerna och jag tror jag somnade där ett tag med massa bra lugn musik på, hihi.
Ikväll ska jag lägga mig tidigt, det tänkte jag egentligen igår men så typ tvingar Chrille mig att vara uppe.
Men iaf, ikväll ska jag sova tidigt.
Måste duscha också, gjorde ju inte det ordentligt efter badet, har säkert klor kvar i håret och grejjer, blä.
puss<3

Kommentarer
Postat av: CARRO

hahahhahahahah vi hade fett me kul! :D

<3

2009-04-15 @ 19:57:34
URL: http://typcarros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0