14april2009

Godmorgon alla pigga och glada!
Själv är jag inte pigg!
Jag somnade inte förens vid 01:00 igår, usch, jag bara låg och vände och vred mig jättelänge.
Men men, nyduschad och klar är jag iaf.
Ska snart iväg till skolan faktiskt.
Men jag hade lite tid över och datorn stod på så jag blev lite lockad att skriva ett litet inlägg innan jag drar iväg.
Efter skolan kommer jag och Carro åka iväg till stan och köpa biljetterna till festen, Candy Night here we come!
Hahaha.
Iih vad jag längtar, någon mer som ska dit?
Jag har på mig Carros fina tröja som jag lånat!
Den är så himla mysig så det finns inte!
Bild kommer nog senare.
Sen när vi köpt biljetterna idag ska vi gå och sätta oss på något lungt ställe, ett mysigt fik kanske, och plugga!
Usch vad trist det låter, men allt är kul med Carro<3
Hihi.
Men aa, vi ska faktiskt plugga på riktigt, vi har båda varsin religionsinlämning som är försenad och biologiinlämning som är snart och som vi inte ens börjat på!
Men det klarar vi, som jag sa igår Carro, "tillsammans klarar vi allt! Typ hej MVG! Eller iaf G :)"
Hahaha.
Men nu måste jag gå, jag bestämde mig för att inte komma försent idag så.
Ha en bra dag!
pussokram<3


Kommentarer
Postat av: Millaaa

Fiin blogg!:)

2009-04-14 @ 12:32:42
URL: http://aannddeerrssoonn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0