13april2009

Igår fick jag lite hjälp med matten av Chrille, skönt!
Men jag behöver mer hjälp så Marcus lovade att han skulle försöka hjälpa mig för han var tydligen proffs på procent.
Idag var jag hos kusinerna och fikade lite.
Riktigt trevligt eftersom jag inte träffat dom på länge!
Eftersom Julius pluggar i Lund nu kommer det ju inte bli så ofta.
Pappas fastrar var där också.
Så istället för påskägg fick jag 300kr av dom!
Det behövde jag verkligen!
Fast 200kr satt jag faktiskt in på mitt sparkonto, annars blir det aldrig något guldkort på Gröna Lund!
Det känns som att allting börjar ordna upp sig nu!
Skönt!
Och på Lördag kanske det blir grill med kompisar.
Gud så mys.
Gud så glad och positiv jag blev helt plötsligt alltså!
Nu ska jag snart gå och sova eftersom det är skola imorn.
Eller jag ska försöka sova iaf, haha, är inte ett dugg trött.
Alla med comviq kan ju smsa me mig inatt!
Hihi.
gonatt och massa med pussar<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0