11april2009

Åh hejsan kära underbara läsare!
Igår kom Mickis och vi hade det megamysigt!
Massa skvaller, prat och skratt. Riktigt trevligt.
Vi somnade väll vid 02:00-03:00 inatt efter att ha kollat på film, spelat spel, fajjtats mot spindlar och pratat med hennes kusin.
Idag vaknade vi vid 10:30- 11:00 typ, så åkte Mickis hem vid halv 12 och då gick jag ut och solade!
Jag blev typ fett brun på magen, haha. Hoppas det är soligt imorn me så jag kan sola baksidan lite mer.
Sen vid 14:00 åkte vi (familjen) till Familjen Tärnell/Tahlén och åt påsklunch/middag.
Trevligt trevligt.
Jag orkar inte skriva så mkt mer just nu men jag har massa bilder att lägga in, haha.
puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0