Vilka stora tuttar! xD

Idag är jag glad :D
Idag är jag på bra humör :D

Hade ju biologi prov idag :P det gick faktiskt ganska bra, bättre än jag trott, svarade på alla frågor förutom en *stolt*
Jag har en ny favvo låt typ (A) xD
The Veronicas - Untouched :D:D:D:D<3<3<3<3<3
aja
jag har laddat ner en film jag ska se nu :D Wildchild :P tror den e bra xD
så har mammsen handlat massa gott som jag ska äta (A) xD
mumms (A)


HAHAHAAHAHAHAHAHAH JAG DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOG på SO:n HAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA omg asså shit jag dog verkligen, men jag återuppstod asså xD men hahahahhahahahahahahahaha peter xD hahahahahahahahah
först titta vi på nån film sen ba kom nån knäpp musik å Micke ba börja hopp/dansa där han satt på stolen å såg ut som nån typ seriefigur så sara å jag börja ASGARVA åt de å Peter typ vart sur heela tiden för vi kunde inte sluta garva xD sen typ satt Jonte å lekte me sudd så ba stopopa han upp en liten bit i näsan å jag ba tänte typ "snart får han inte ut den" å så han ba: heeell (ni vet som dom säger) den kommer inte uut!
mitt i filmen å jag ba börja ASGARVA igen xD å Peter vart sur igen xD
å sen ba va dom nakna på filmen så kom de en tant me väääärsta melonerna å Peter ba: Vilka stora tuttar!
HAHAHAHAHAHAHAHA JAG DOOOG XDXDXDXDXDXDXDXD
Ofta en lärare säger så, ofta HAN säger så xD hahahahaha fan va jag garva xD fick fan kramp i magen xD hahahahahaahhaha
aja ska kolla film nu xD
puss på kinden<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0