Grubbelsmurfen? SKICKA! :D

Hejsan hoppsan lillebror (digga Karlsson på taket ffs :D)
Idag åkte mormor oh morfar hem, känns lite tomt här hemma nu :O men aja >.<
Asså typ alla helger för mig nu framöver e "upptagna" elr va man ska säga xD
Nu på fredag fyller Mickis år, sen på lördag ska jag å tjejerna till Saras landställe och tälta till söndag sen helgen efter de ska jag typ ha tjejmiddag på fredagen sen på lördag åker mamma å pappa på nån sak å då skulle egentligen Carro slaggat här så ja slipper va själv (Sebbe ska typ å lana tror ja) men då kanske ja slaggar hos Maria istället xD elr om hon kommer hit, har inte snackat me henne om de än men aa xD
Sen tror jag att de e helgen efer de elr när de e, kommer inte ihåg xD då drar me and the family till mormor å morfar i småland på torsdag å sen på fredag åker vi ner till kussen i malmö å åker hem på måndagen typ...men aa de kommer bli skojj :D
Sen den 13 november ska vi antagligen åka till släkten på Gotland me några xD men har inte vart där på 10 år så de blir skojj :P
Nu e de så att jag e megaste förkyld och går runt å nyser 24/7 typ xD å de KITTLAS I MIN NÄSA heeela tiden xD fett irriterande
Men imorn efter skolan ska ja hem till plutt<3 :D

Skolan idag var slaaaaaapp :D
Först skulle vi typ samlas i aulan å få information om Brobel (de e som Nobel fast på vår skola :S xD) å bild läraren hade värstaste fulaste kjolen på sig, hon såg ut som en struts men aja
Sen så på svenskan som e två timmar skrev vi på våra noveller 8D fatta att jag älskar att skriva noveller asså xD
å min blir faktiskt ganska så väldigt bra :D
Men den e inte bäst, så jag ska typ fin slipa sen när den e klar å lägga till å ta bort lite sådär för ja ska typ skicka in den till Brobel så kanske jag vinner 3000 kr :D de tackar man inte nej till ;D jag tänkte skicka hem novellen till min novell, vi skriver på data i skolan asså, för jag ville skriva hemma men Anette ba: neej vi ska skriva den här i skolan!
surtant
Men haha ska typ skicka den till min mail iaf sen x) (A)
Men aja den kommer nog bli bra, fast asså ja får damp för ALLA typ ska skriva om att nån blir våldtagen å jag ba: neej va tråkigt jag ska sticka ut för en gångs skull å göra nått eget men nu kommer de typ bli så iaf...elr så kanske hon bara blir mördad, de får nog bli så för ja pallar inte me våldtäckt >.< aja
Efter skolan drog jag å Carro hem hit till mig å tjocka tårta och kolla fiilm :D Knocked up, sett den innan men den e såååå bra xD hon e så fin 8D ja vill se ut som hon nästan faktiskt :O å ja vill ha en bebis :O fett myys men inte nu, men jag längtar tills jag blir stor och får en bebis :D:D:D

Om någon har Grubbelsmurfen (låten asså) så får du meer än gärnaste skicka den :D:D:D:D
Ska typ gå å lägga mig tidigt idag för ja e megaste trött :O
Nu ska jag bara sitta här å lyssna på musik å kanske gå å ta ett varmt bad elr en dusch elr så sen, pallar inte duscha imorn bitti >.<
Men aja :P JUSTE
Jag skrev inte sen igår för när gästerna gått hem så skulle vi typ käka middag sen drog jag ut å träffa Carro så :P aa :D
Men aa x) fick massa fina grejjer!
Kan man börja använda halsduk nu? (A) xD
Måste handla en jacka på H&M också typ å så...men aa :P
Nu ska jag nog gå å duscha elr dricka te elr nått sånt mys xD
Pussar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0