HJÄLP

Hej
asså kan man inte komma på ett bättre ord..liksom ba: "hej"
fett tråkigt egentligen
varför kan man inte ha lite kuligare när man hälsar på varann, man borde uppfinna ett nytt ord man säger när man hälsar på varann, ett kul ord

Aja
Jag börjar bli friskare, tror inte jag har feber längre och jag kan äta igen, så när jag bli ordentligt frisk ska jag börja träna på gymmet å spinna, MINST två ggr i veckan, helst typ...4
Men tror inte jag ska till skolan imorn iaf...orkar inte det, allt e cp

Men..uhm..på tisdag, då jävlar måste jag gå
Musik då också (:
Jag ÄLSKAR musik :D
alla ba: ååhh nu har vi musik
å jag ba: men de e kul
å dom ba: ehh?
å jag ba: jaa jag gillar musik
å dom ba kollar konstigt på mig
e de så konstigt å gilla de? :S

Okej min lärare är inte den bästa, men de e kul ändå
Vi lär oss spela gitarr and I love it! :D xD
hahah nej men seriöst :P jag SKA bli bra på gitarr, men jag får ba ont i fingrarna xD men de gör inget :P
e inte så duktig ännu asså men aa :P jag kommer bli PROFFS ;D jag lovar (: xD
hahahah

sörjer mina kompisar lite ba
saknar dom megaste mest asså
jag vill träffa dom! xD
Men aa jag hatar mig själv just nu jag har bitit på några av mina naglar...JAG SUGER KUK seriöst
varförvarförvarför kan jag inte bara sluta?
jag hatar min mun och mina naglar
usch
elr tänder
jag hatar mina tänder
förresten mina tänder e typ fett raka nu :D de säger alla :P hoppas ja får ta ut den här skiten snart xD kommer jag ju säkert inte få :O
nu tänkte jag skriva nått men jag glömde va de va
MEN jag måste komma på va jag ska ha på skolfotot, temat e typ "sport" elr nån aktivitet man håller på me liksom, jag tänkte ta dans liksom men hur fan visar man att man e dansare :S jag tänkte också kanske va gymnast men ALDRIG I LIVET att jag tänker ha på mig min gymnastikdräkt där asså :O xD HAHAHAHAHAHAHAH de e storlek 32 typ å jag har typ storlek 36 å jag kan fortförande ha den -.- halvt xD hahah den e LIIIIIIIIITE liten men de går xD fast de e pinsamt bara
men aja
nu ska jag va lite tyst men ge mig ideer! 
pussar<3

Kommentarer
Postat av: Karin

hahahha ja med Roffe till lärare är det konstigt att gillar musiken! :p

2008-09-22 @ 10:13:45
Postat av: Mickis

Saknar dig med<3

2008-09-22 @ 16:00:10
URL: http://playmydoll.blogg.se/?tmp=17215444

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0