This is it?

Jag dör
bokstavligt talat
seriöst asså jag menar det jag kommer typ dö snart
i fredags när jag va hos vårdcentralen för att jag inte mådde bra så tog dom typ nå hals prov elr nått å så lalala
men dom sa att de inte va nått typ
sen så typ hade dom i säkerhetsskull skickat proverna till nått sjukhus å så igår ringde dom å sa att jag skulle komma å röntga halsen typ så jag åkte dit å så fick jag ligga på nån konstig hård säng typ så kom nån annan konstig sak vid min hals å så lalala
sen så fick vi sitta å vänta å vänta å vänta å vänta i evigheter typ sen så kom dom å ba sa typ att jag hade en tumör där i halsen som växte och tryckte mot luftstrupen typ å att dom inte skulle kunna ta bort allt och att den skulle växa och täppa igen min luftstrupe helt.
Asså jag kan inte riktigt fatta de själv ännu...å jag har inte kunnat berätta för nån heller för jag har liksom typ hoppats på att dom ska ringa å säga att dom misstagit sig elr nått >.<
men aa..jag har typ ett halv år kvar att leva säger dom såå nu måste jag passa på att göra allt det jag liksom alltid velat..
ett halvår..det är ju ingenting asså jag har ju inte ens BÖRJAT leva mitt liv knappt ens, jag kan inte dö, de e inte så här de ska vara, det kan inte vara så här ='(

nej jag driver med dig (A) jag har bara mensvärk xD
MEN VÄRLDENS JOBBIGASTE MENSVÄRK!
Va skulle du gjort om de verkligen va på riktigt, att jag hade en tumör alltså :O
förlåt om du fick en liten chock elr nått (A) men jag kommer leva mkt länge (: tyvärr alla ni som ogillar mig XD
pussar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0