The Script<3

Hej hopp gummisnopp
Vetni
Min tandställning skaver, ajajaj
Jag mår bättre, jajaja
Min hals e fortförande tjockis, ajajaj
Men det gör inte ont, jajaja

Hihi ser ni xD ja = aj baklänges å tvärtom :O fan va smart jag e xD
hahaahhaha fett kul
nej men asså ååhh såhär blir man när man vart hemma för länge å inte fått flumma nått...man får en "flumm-överdos" = inte bra = dålig humor = astråkig = jag garvar åt mina egna tråkiga skämt = katastrof
Ska nog försöka gå till skolan imorn, jag kan inte missa mer nu, har missat allt för mkt redan och MATTEN IIIIIIIIIHHHHHHHHHH
Asså seriöst :'( snart prov å jag ligger typ nu ligger jag säkert typ...7 sidor efter seriöst XD
aja
måste skriva ner min novell på papper så jag kan ta me den till skolan sen (:
Lyssnar på The Script (ÄLSKAR DOM, mina nya favvosar) och Sebastian Krantz xD :D
Bra :)

Saknar Adrian mer än massor =( <3
På torsdag kväll drar jag till skåne å men innan de har vi skolfoto i skolan :O
Temat är typ sport
å jag vet inte om jag ska va typ dansare eller..a nej men dansare tror jag men vette fan va jag ska ha på mig xD hahahah HJÄLP!
Pussar<3


Kommentarer
Postat av: Lastbilschaufförens Flickvän

Läs inlägget och säg vad du tycker! Helt sjukt ju!



http://cherryskull88.blogg.se/category/samhallet.html

2008-09-21 @ 11:09:54
URL: http://cherryskull88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0