ssssssssslampa

Asså jag fattar inte va du har för jävla problem >.< du gör ett helvete för alla som inte pussar din fötter och för att du vill
Jävla bitch du fattar fan ingenting och du behöver inte lägga i dig i allt jag pallar inte me dig
Du tror att du kan styra å ställa över allt och alla och att alla bara ska le och spela med?
Asså seriöst fyfan
Och egentligen fattar jag inte hur du kan va kompis me henne..okej jag ska elr kan inte bestämma vem du får va kompis me men du verkar inte fatta heller å jag blir så jävla trött på allt, seriöst.

Och den här jävla so:n asså shit jag kan inte ett skit >.< JAG ORKAR INTE
JAG HATAR PETER (min lärare) HAN KAN TA SIG FÖR HAN SUGER SÅ JÄVLA HÅRT Å MAN BLIR DEPRIMERAD SÅ FORT MAN SER ELR HÖR HAN!
Sen så...
aa
Mamma har lovat mig 1000 kronor om jag har slutat bita på naglarna till jul O.o hjälp...hon vill verkligen att ja ska sluta xD
hahahaha
åååååååhhhh
jaja
Nu ska jag börja träna och äta nyttigt för jag ska bli smal
Jag saknar folk =( kanske därför jag e så depp >.<
Jävla bajs asså
Folk jag saknar och vill träffa SNART MEGA SNART asså sjukt snart annars dör jag nog! Iaf de e typ

Natta
Nattis
Mickis Ö
Carro (ja jag umgås me henne hela dagarna men hon är en sån man saknar hela tiden)
Adrian
Joel
Marcus (lite iaf..konstigt nog)

Asså alla förändras å allt och alla blir så konstigt >.< asså jag vill inte växa upp! Jag vill kolla på pippi, gå på dagis, få höra gonattsaga och leka med barbies >.<
Eller okej jag vill inte leka me Barbies men asså ååhh jag vill inte ha de så komplicerat som allt e nu
Aja...
Pussar<3


Kommentarer
Postat av: Lollo

''Nu ska jag börja träna och äta nyttigt för jag ska bli smal'' xD Vad är det för fel på dig? Och alla tonårstjejer för övrigt.. MEN DU är ju PINNSMAL redan människa!! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH. -.- tänk på dem som vill gå upp och inte kan det? tänk på dem i de fattiga länderna som inte KAN äta och bli så fin som du?

2008-09-11 @ 14:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0