snabbis uppdatering sådär ;d

Igår åkte jag hem till Maria och vi kolla filmer å hade de mys :D
Så fick jag present av henne :D:D:D:D
En finfin tandborste me sugproppar under, fiffigt ;D
sen en bamse tandkräm, body lotion som luktar så jääävla gott x) å sen shower gel som luktar likadant :P
å sen stjärnor!! :D:D::D:D:DD
jag fick såna där fina stjärnor som lyser i mörkret :D jag vart happy :P
sen fick jag finaste plåstren också :D:D
tack<3 :D
Vi kollade på Wanted, inte så bra som alla säger men den dög xD
å sen kolla vi på What happens in vegas :D:D:D
den va braa
sen kolla vi på filmer från när vi va små xD ROLIGASTE XD
jag doog xD
Marcus ba drog i en plast båt å vattnet typ å Maria ba kom där å ba: Meen Marcus...va e de du göör?
me värsta vuxenröst xDxDxD så jävla sööt xD
hahahaha
iaf nu så kollade jag nyss på en till film :O
The hottie and the nottie xD
Paris Hilton x.X
men den va faktiskt lite bra xD
aja :P

Imorn ere skola -.-
baaajsa
Men sen :D:D
sen efter skolan ska jag hem till Adrian ;D
mysmys<3
sen så aa
på tisdag har vi halvt studiedag, så vi slutar efter lunch, naajs
sen så på onsdag har vi hemkunskapsprov O.O inte lika najs >.<
men aja (:
nu ska jag sjungilunga lite, btw, jag skulle stämma min gitarr, de gick inge bra typ, de låter sajk när jag försöker spela xD
sååå...jag skiter i den ett tag tills jag typ lärt mig elr nått xD
jag vet inte
väntar på bättre tider sådär you know ;D xD
aja
puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0