Skolfoto ;D

har nyss försökt plugga jävla biologi, ni kanske redan fattar att de gick sug. JAG FATTAR INGENTING!
Seriöst jag får äkta dampen >.<
Men iaf idag ade vi skolfoto, jag bli alltid ful på kort så jag har typ slutat hoppas på att de ska bli bra xD gud va positiv jag känner mig förlåt alla xD
men aa ni kan få se på hel klass fotot, elr ett av dom xD elr ett som min lärare tog me min kamera xD

 aa där e min fina klass :)

pallar inte skriva mer jag e på dåligt humör
mest för att pappa måste jobba så vi kan inte åka till skåne =( han jobbar alltid, jag hatar hans jobb och jag hatar han just nu och kommer göra det ganska så länge till nu känner jag
kramisar och pussisar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0