sjungasjungasjungasjunga<3

Idag var jag in tha big city (asså stan...stockholm...huvudstaden...sveriges huvudstad ;D) å så hadlade jag snyggigaste jeansen :D
och finfinaste tröjan :D:D:D
najsmajs :D

haha sen så ba va jag på den där sånglektionen å jag längtar redan till nästa :D:D:D:D
faatta va kul de va, jag älskar att sjunga (A)
hihi
kulkul
å jag tror hon va nöjd :D xD
eller asså :P aa
jag va iaf nöjd :D:D:D:D

Men nu serru så har jag ont i halsen :S:S:S
INTE BLI SJUUUUK :S:S:S
jag vill inte bli sjuk igen
då tar jag självmord, vetu hur hemskt det var eller?
asså fatta va jag ville dö :S
nej jag kommer inte ta självmord, jag gillar mitt liv men asså...
usch
nej jag ska inte bli sjuk
nejnej
de e bara lite sajk för att jag kanske typ...sjöng för mkt :O elr konstigt :O elr har skrikit mkt
har jag skrikit mkt? :S
jag kanske har skrattat för mkt? :S:S:S
hjälp
jag kan inte sluta skratta xD
aja
nu ska jag chattilatta me Carro- Barro :D:D
pussar<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du tjäna ihop till presentkort på kicks? :) bli medlem här http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=101049 (kopiera länken exakt för att få mer poäng). Det är busenkelt, kram! : )

2008-09-30 @ 20:43:13
Postat av: Anonym

Hej!

Var gärna med och tävla i min nya enkla bloggtävling!

Du har inget att förlora :D

Här hittar du tävlingen:

http://jucismacker.blogg.se/2008/september/vinn-kuvertvaska.html#comment



Ha en fortsatt fin dag!



MVH Jozzan på http://jucismacker.blogg.se

2008-09-30 @ 20:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0