Novell...elr lite iaf? xD

Tjena tjolahopp nu sitter jag här i skolan igen då.
Skriver på min novell..de går skit, jag har fasnat >.< kanske får ta och gå en liten runda för å få lite ideér för just nu är det helt tomt i skallen.
Haha usch asså xD har typ skrivit en mening på nästan en timme, fy asså aja men uhm...IIIIIIHHHHHHHHHH
okej ni kan få se hur långt jag kommit hittills xD så aa ;P 

Jag vaknar med lakanet slingrat runt min svettiga kropp. Ännu en natt fylld av svarta skuggor, mörka gränder och fullmånar. Ska det någonsin sluta? Eller kommer han ha de här hemska drömmarna hela livet? Då dör jag hellre, jag orkar inte med det här längre.

-       Jonas! skriker Sara och hoppar upp och ner på min mage och leker att det är en studsmatta.

 

Sara är min lillasyster på fyra år, hon är nog den mest irriterande människan i världen, fast hon kan vara riktigt gullig också.

Jag lyfter ner Sara på golvet, vänder mig på magen och trycker huvudkudden över huvudet för att försöka somna om igen. Men det är omöjligt, så jag går genom hallen och in i badrummet där jag klär av mig och hoppar in i duschen, det är iskallt.

Jag kanske inte har berättat att jag har en storasyster också?

Nej, det har jag nog inte, hon heter Isabelle och har nyss fyllt sjutton år och springer efter killar jämnt och ständigt, och så är hon en varmvatten tjuv, hon duschar i timmar och slutar precis när varmvattnet har tagit slut. Jag får alltid duscha i iskallt, det är hemskt och ibland önskar jag att jag var ensambarn, tänk vad skönt allting skulle vara. Jag skulle få sova länge utan att någon liten apa kom och lekte akrobat på min kropp och jag skulle få duscha i varmvatten, gud å skönt det skulle vara. Fast å andra sidan skulle jag nog sakna att ha någon att bråka med då. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0