Novell ;D

Hejsan hoppsan :D
Nu sitter jag här på svenskan i skolan å försöker komma på något ja kan skriva om, vi ska skriva en novell.
De tkr ju alla e värsta bra och passande för mig eftersom jag gillar...nej jag ÄLSKAR att skriva :D xD
hahaha aa men iaf :P
de e liksom de svåraste att komma på va man ska skriva om, skrivandet e ganska lätt..så jag skulle bli väldigt glad om alla kunde skriva ett ämne elr nånting ja kan skriva om :D tackar så mkt i förskott (A)
Lyssnar på Pink-So what xD älska<3 :D speciellt refrängen :D:D:D
Btw..så när ja kommer hem ska jag nog lägga in min novell ja skrev till skolan förut :D om jag hittar den O.O jag dödar min data och mig själv om den har försunnit O.O herregud åhnej jag tror den har försvunnit fan! NEEEEEEEEEEEJJJJJJ
Fast jag har den på papper...men då måste ja skriva in den på datan -.- fast NEJ! Jag har ju den på bdb :P bara jag hittar rätt dag så ska jag lägga in den här :P när ja kommer hem asså xD
Men aa nu måste jag försöka tänka ut va ja ska skriva x) 
Kanske skriver här sen lite om va den ska handl om sådär ni vet :P
Pussar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0