gymnastikdräkten :O

Som ni vet så är det skolfoto på torsdag och jag har bestämmt mig för att jag ska ha min gymnastik dräkt iaf såå..aa...här e jag så snäll å visar er hur jag kommer se ut x)
hahaha men asså, ska jag ha me leggings (ser mer äkta ut) eller med brallor över (känns bekvämare)



            eller       


Asså jag tror jag ska ha me leggings...faktiskt men i skolan (kommer ha de där hela dagen) kommer jag ha brallorna över
och så kommer jag typ ta ner överdelen på dräkten och sätta på mig en annan tröja (i skolan och på ensam fotot) för de kommer bli sjukt fult me den där när jag ska ta ett ensam foto, och jag vill att de ska bli bra :) xD
kyss<3

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hahah fett kul jue, jag hade också velat ha min gymnastikdräkt på skolfotot :D ja tycker lätt du ska ha leggings ;D<3

2008-09-24 @ 15:16:46
Postat av: Karin

LEGGINGS! fett coolt ju, ser mer äkta ut, annars ser det ju bara ut som ett linne. :p

2008-09-24 @ 23:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0