gymnasiet? :S

Prutt och hej
nej men aa..jag har boring och saknar min dans
nu har jag bara två långa naglar kvar, jihuu..not
jag suger
fett depp
men jag ska typ...
börja träna å så nu snart för jag e nästan frisk
imorn blire skolan, inte särskillt pepp på de men men
måste DAAAAAAAAAMP jobba på so:lektionerna, inge flumm för min del nu :/
å på matten också :O men då GÅR de inte å damp jobba, bara hemma så jag får ta hem matteboken, sen vette fan va jag har missat på NO:n å de men aa de får jag väl reda på imorn =( matten och so:n jag är mest orolig över, JA JAG ÄR OROLIG ÖVER DE!
de e hemskt för jag ska höjja mina betyg å jag måste verkligen bevisa att jag kan å att åååhhh
jag hatar matte
jag hatar so
jag hatar betyg
jag hatar gymnasiet (som jag för övrigt inte har nån aning om va jag vill välja, jag vet inte ens va jag vill bli när jag blir stor huhuhu)
jag hatar skolan

ni vet att när man va liten var de klart för en va man skulle bli, jag skulle bli dagisfröken, mamma och popstjärna.
Men jag vill tjäna pengar, alltså hejdå dagis.
Och jag vill kunna umgås med min familj och måste tänka realistiskt, alltså hejdå popstjärna.
Jahapp då va de bara mamma kvar, men de kan jag ju inte göra hela dagarna, okej när jag är mamma ledig men seeeen hallå jag kan ju inte tvinga mina barn stanna hemma med mig för att jag ska ha nått att göra + så kanske min man har ett USELT jobb = jag måste jobba för att vi ska kunna klara av att ens köpa mat
usch
mamma tkr jag ska välja nått me mkt språk eftersom jag har så lätt för språk =( MAMMA DU DÖDAR MIG! jag hatar spanskan

okej jag ska berätta hur jag vill att min framtid ska se ut typ:
Jag ska ha typ två barn, minst ett och max tre. Helst två. En man som tjänar mkt pengar, men han ska också vara hemma och umgås med oss (mig och barnen), alltså inget jobb som kräver att han är där 24/7 elr snackar i telefon 24/7 (inte som min pappa asså)
sen så..vill jag ha ett bra jobb där jag okså tjänar mkt pengar utan att behöva sitta på kontor, nått där jag kan typ jobba med människor elr hjälpa människor elr nått (nej inte läkare jag kan knappt titta på tv när dom opererar) elr liksom..aa..ni fattar :P
så ska vi bo i ett bra område där barnen har kompisar och jag och min man också har kompisar. Mysigt område liksom, utan jobbiga grannar *tänka på peter >.<*
Nu frågade pappa om jag inte ska äta snart, och de ska jag väll...annars blir Adrian sur XD haha nej men jo jag ska gå å äta nu faktiskt

oj xD långt vart de ;D
pussar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0