Guldfynd? nej tack (A)

Tjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeena
Idag hade jag so-prov :S men det gick braa :D
Mitt lås till skåpet cp-ade sig så nu måste ja köpa nytt >.< aja
Sen så efter skolan åkte jag och Carro till stan för jag har presentkort på Guldfynd så jag skulle hitta nått ja kunde köpa men dom hade bara fula saker så jag vart fett irriterad, Guldfynd kan ta sig
Sen så har de inte hänt såå mkt mera lalala du vet
På måndag :D:D:D Adrian<3<3 :D:D:D:D
Yes (A)
Å NUUUUNUUUUUU e de liksom bara typ en dag kvar :D:D:D:D en dag å sen är jag inte 14 år...kommer aldrig bli 14 igen O.O känns lite...skumt :S men shiit aja
lalala ja vill ladda ner musik men vill inte ladda ner Limewire för de suuuger man får typ virus, nån som vet nån annan sak amn kan ladda ner musik från UTAN att få virus? ;D
Pussar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0