Dans in my<3 :D

Idag var det onsdag
Eller är det onsdag O.o
Coolt..not
Asså skulle försöka skriva en bra inledning men skit samma xD
Dagen flöt på som alla dagar å sista lektionen hade vi idrott :O
sen skulle vi spela fotboll å jag SUUUUUUUUUUUUUUUGER på fotboll xD
Men iaf, Micke va inte i mitt lag å han hade bollen han ba: Vem är i mitt lag?!
Jag ba: Micke, jag är i ditt lag! :O
Han ba passade bollen till mig, jag ba: NOT! *springa iväg me bollen* xD
de tyckte ja va kul :P Och sen en inte så kul sak, vi spelade fotbollsbrändboll (pallar inte förklara va de e) å så liksom stod jag där på sidan helt ensam å alla i de andra laget typ fattade att ja sög å inte kunde ta bollen så dom ba sköt dit heeela tiden så dom skulle vinna å sen jag ba: JAG TÄNKER INTE STÅ HÄR LÄNGRE! xD så fick jag stå en annan stans (A)
Men iaf..sen ringde ja mamma och då sa hon att ja skulle till Tullinge på nån dans idag klockan halv sju, de va typ den jazzdansen ja gått i innan som slagit ihop sig me Street dansen, så aa de kommer va blandat där då...men ja kan inte dansa street xD men aja :P
Hoppas Emma går kvar :O:O xD men iaf
Jag kommer säkert gå fel å allt men vi ska va typ i scenverkstan :S tror de e där vi va fööruut >.< men aa jag hittar nog xD
Anyways...
nu ska jag inte göra nånting alls tror jag, kanske plugga LIIIIIIIIIIIITE so xD pallar inte :P
Sen ba ingenting O.o xD
Pussar<3


Kommentarer
Postat av: makrill

du är ju värsta fjortis. adrian förtjänar bättre.

2008-09-07 @ 13:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0