Bullar och Mjölk<3

Jag har panik och är deprimerad Min novell jag skrev på svenskan...är borta...varför? Jo för nått/några dumhuven har brutit sig in i skolan och SNOTT alla datorer och kameror m.m. Jag hade skrivit noveller på datan...fuck också Okej nu tänker ni väll typ "e de allt du tänker på? din novell" och nej :O men jag vart så nöööööööjd å den vart så braaaaaa å nu måste ja försöja komma ihåg den å skriva om =( ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH jag döööööööör imorn kommer jag dö för då kommer jorden gå under, fast det känns som den gjorde de idag där ett tag men jaja, dagen sööög hästballe tills vi äntligen slutade och jag fick åka hem till Adrian<3<3<3<3 :D:D:D:D Wiihii :P Mysmys, kulkul :) När jag gick av tåget i Järna så träffade jag Sara :O som skulle på tåget :O har inte träffat henne på aaaaaaaaaslänge å jag ba tänkte typ "känner hon igen mig? :O" å men de gjorde hon xD aja vi hann inte snacka sådär mkt elr så för aa jag skulle av tåget å hon på liksom ni fattar Sen så lalala va jag hos Adrian å lalala å sen när ja skuille hem så fick jag vänta ap länge på bussen i Tumba eftersom pappa vägrade komma å hämta mig >.< men iaf de vart typ värsta bråk, elr en tant typ stod å skrek på några killar å höll på å följa efter dom å jag vet inte vad, sen ba kom en vakt å typ knuffa undan tanten lite å hon ba ramla bakåt så ba låg hon där å ba "VA FAN GÖÖÖÖÖÖÖRU?!?!" jag tror hon va full elr hög elr nått...men iaf..typ inget hände mera sen så lalala pallar inte berätta men nu kom jag på!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHUUUUUUUUUUUUUUUUU Jag la ju in början på min novell häär jue!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D:D MEGA HAPPY asså nu ska jag ta den, kopiera den till ett word dokument och fortsätta där jag slutade medans jag sitter här å tjockar bullar å mjölk :D:D:D:D MIN DAG ÄR RÄDDAD! Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0