blubb

Jag hatar min fysik/teknik lärare, hon är en häxa
För de första hör man inte va hon säger
För de andra kan hon inte stava
För de tredje kan hon inte skriva alls
För de fjärde lär hon ut saker en lektion å säger att de e prov på de två dagar efter
För de femte skriver hon som en åttaåring (mkt irriterande)
För de sjätte kommer hon å ba snor Jeanettes plats, JAG VILL HA JEANETTE TILLBAKA
För de sjunde så lyckas hon alltid få kaos när vi har lektion

Liksom hallå, snälla jag har en massa ilska i mig som bara vill ut å ja har lust att gå ut å bara skrika, högt som fan länge som in i helvete å bara skriiiiiiiika massa elaka saker om olika personer och sen ska jag lägga mig under nått träd och gråta mig till sömns av utmattning
Så ser min plan ut just nu
Nej fyfan jag hatar mörka skogar, HATAR
Igår skulle ja å Carro ut å springa så vi cyklade till elljusspåret å heela tiden när vi sprang där så hade ja typ panik å va asrädd för ja trodde de skulle hoppa ut nån ur skogen (de va typ fett me mörkt me skog på båda sidor, helt öde) sen så ba komm två EXTRA skuggor upp som att nån kom bakom oss å asså mitt hjärta typ hoppade till SOM FAN, de gjorde skitont :S xD
Sen ba skulle vi cykla hem å då liksom va de KOLMÖRKT å liksom de fanns inga lampor å me skog på båda sidor, jag å Carro ba stog å kolla in i mörkret (man såg verkligen INGENTING) jag ba: jag cyklar inte här!
Asså jag hade lust att bara lägga mig ner å gråta, så rädd va jag :O asså SEN kom en bil från mitt ute i skogen å den ba körde mot oss, Carro ba: CYKLA JOHANNA!
Jag ba: SHIIT CARRO CYKLA FORT SOM FAN!!!!
xD
asså jag hade verkligen panik, va såå jävla rädd å såg ingenting, sen ringde Carros mobil och jag trodde de va från skogen å jag ba tänkte "Nu kommer nån hoppa ut ur skogen, dom har gjort värsta fällan å vi kan inte cykla bakåt för där e bilen, nu blir vi våldtagna och mördade!" sen carro ba: DE RINGER!
Å jag vart värsta glad att de va hennes mobil xD shit asså sen typ...aa...vi klara oss iaf hem oskadda xD
Men SEN inatt drömde jag värsta läskiga mardrömmen! Jag va i ett hus å de va män som iaktog mig överallt, asså ÖVERALLT och jag försökte dra ner rullgardiner men dom bara åkte upp och så försökte ja gömma mig på toan i ett hörn å sen hände massa ja inte kommer ihåg å sen vaknade jag å va as rädd å skiit skrajj å ba låg där å vågade inte somna om för de kändes som att de va män som stog överallt i mitt rum och kollade på mig å allt O.o jag tänkte smsa Adrian för att bli lite lugn men sen tror ja att ja somnade iaf :O >:< usch asså
Pussar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0