Bara för att

JAG FYLLER ÅR SNART :D Om....3 dagar :D:D:D:D:D:D




Dagen har varit braa å inget speciellt har hänt, igår kom min mormor och morfar från Småland så nu ska dom tälta här tills måndag...i vardagsrummet asså...hahahahah skooojja :D dom ska sova här iaf :P inte tälta å inte i vardagsrummet xD
Å igår så ville mormor kolla i min skolkatalog så ba hämta jag den åt henne sen efter ett tag hon ba: men vilken klass gick du i här?
jag ba: 8c röd
hon ba: jaha...*pause* men här står det ju 8 bröd?
jag ba: haha nej asså 8 b röd
hon ba: men de står ju 8 bröd :O
jag ba: men de ska va 8 b röd...
morfar ba garva å mormor ba: men kolla här då! de ståår ju 8 bröd *hålla fram katalogen* xD
HAHAHA
aja
Nu känner jag att ja e hungrig...hoppas vi ska äta snart ;D
Btw..så ska ja to the big city imorn me Carro ;D (stan asså) :D
om nån ska dit å ba har tråkigt kanske kanske vi kan träffas elr nått
asså ja vet inte om ja vill träffa nån, elr om Carro vill men alla brukar skriva så å jag har aldrig de å ja ville bara testa :D
Hihi Imorn ska jag ha min blåa klänning :D snyggt ;D
Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0